"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


torstai 20. joulukuuta 2012

Vauvauutisia!

Oi voi. Meille on tullut uusi kissa. Aluksi olin erittäin paljon vastaan kyseistä ideaa ja olen edelleenkin sitä mieltä, että äiti yrittää lievittää meidän(minun ja siskoni) pesästä lähtöä uudella hoidokilla. Mutta onhan se nyt aivan ihana! Vielä siihen hetkeenkin, ennen kuin pentu meille tuli, olin vastahakoinen, sillä olihan meillä jo entuudestaan kaksi kisulia viihdyttämässä meitä. Tällä hetkellä meistä on tullut kuitenkin Minnin kanssa parhaat ystävykset. Tai toivottavasti. Osaa meinaan olla aika vaativa tuo neiti. Ja on saanut Daisyn ja Mulanin otteeseensa. Ainakin Mullin. 


No nyt kun tämä pikkuriiviö on meille saapunut, niin talo on kuin real life Simon's cat. 





Olen nauranut niin paljon, kun Minni ja Mulan leikkivät. Mulan yrittää olla vielä cool Minnin suhteen, mutta olen varma, että muutaman viikon päästä nämä kaksi kaveria ovat ylimmät ystävykset! =) 

Daisy & Mulan winter 2011
Minni & Mulan parin viikon yhteiselon jälkeen 
Jos onnistuu ja saadaan hyvänlaatuista videomateriaalia, niin voin yrittää laittaa Mullin ja Minnin leikkejä tänne. Ja niin tiedoksi kaikille, Mulan on poika, vaikka nimi antaakin ymmärtää muuta. Pieniä lapsuksia tapahtunut kissaa ottaessa ;D Sillä eihän tyttökissa voisi olla noin jäätävän iso! 

Ai niin sellainen pikkujuttu vielä. Tänään taisi olla joku ihmeen Swedish house mafia soittamassa Hartwall Areenalla ja joku onnekas omistaa vielä kenttälipun.. Siitä sitten huomenna! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti