"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


torstai 6. joulukuuta 2012

Hyvää itsenäisyyspäivää Suomi!

Vaikka en ole kovin isänmaallinen ihminen, on itsenäisyyspäivä silti jotenkin tärkeä juhla mulle, siihen liittyy niin paljon kaikkea. Mun mielestä on kuitenkin tosi  hienoa asua sellaisessa maassa, missä on rauha. 

Kahta asiaa en kuitenkaan vaihda jokavuotisista tapahtumistani, toinen on linnan juhlat ja toinen sitten euroviisut. Tänä vuonna onneksi pystyn linnan juhlat katsomaan myös netistä, thank god! Ja mun mielestä se kättelyvaihe on just se paras osio, nyt on vaan pieniä ongelmia, kun huomasin että mulla on hirvee silitysvuori odottamassa pyykkihuoneessa, mut eikös silittään pysty samaan aikaan? Leonardolle pitää keksiä vielä jotain iltatekemistä, niin saan rauhassa paneutua pukuloistoon.

Mun mielestä on myös tosi hupaisaa, että Suomen kansan lempiohjelma on sellanen, missä kätellään tuhansia ihmisiä monta tuntia. Halit Suomeen! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti