"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Huonehypetystä

A. kattokaa  mikä näköala!! Oon nyt pari kuukautta tuijottanu naapurin seinää/ kattoa, joten good good.  Kuva on otettu ikkunasta, joten siinä seikkailee joku outo valoilmiö. 

Ps. Ihana sänky!! Muuten sisustus... no, vois tyylikkäämmin voisi asiat tehdä, mut tarpeeks hyvä mulle, perfect, ainakin verrattuna aikaisempiin kokonaisuuksiin!

Nyt sitten vaan... en jaksa siirtää mun kamoja. Tein sen just, nyt onneks välimatkaa on vaan muutama metri mut silti aloittaminen on suurin urakka.

Perheen äiti selitti mulle jotain silityslaudasta yläkerrasta, ja jotain jonkun siirtelystä, ja sanoin vaan et okay, ehkä ymmärsin mistä oli kyse, eli et voisin silittää myös yläkerrassa. Mut.... ei kyl hajuakaan silti Siis au pair vinkki osa 666666, kysy uudestaan josset ymmärrä. Nyt oon taas pulassa kun luulin ymmärtäväni. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti