"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


perjantai 7. joulukuuta 2012

Hidas ja ruma flunssapäivä


Kehittelin sitten taas itselleni flunssan, jo toista kertaa parin kuukauden sisään, ja kyllä todellakin syytän tästä mun huonetta, täällä on jäätävän kylmä, joudun nukkumaan kaks neuletakkia päällä, samoin sit mul on kahet housut ja parit villasukat, jeez tuun hulluks. Mutta siis oon kuitenkin ihan pystyssä, olin normaalisti "töissä" iltapäivän, ja sit onneks Elias, Leonardon bff tuli kylään niin pojat sai keskenään sitten riekkua ja mä pääsin vähän rauhottumaan. Ärysttävää tällänen puolisairas olo, tai kurkku on tosi kipee ja väsyttää, mut sit taas toisaalta oon ihan pirtee. No, toivottavasti pääsisin eroon tästä taudista PIAN bitte. 


Toisaalta ulkonakin on tänään tosi rumaa, tai aurinko ei paista, niin mikäs täällä sisällä makoillessa. Niin kauan kun Cosmot ja hömppäleffat ei lopu, niin on ihan bonsua. Koko ajan kyl takaraivossa painaa se ikuinen silitysvuori mikä oli taas kasvanut kun eilen senkin skippasin, ja tänään en sitten kyllä jaksa. Ja sitten tänäänkin mul on lastenvahtivuoro illalla, tai itkuhälyyttimen tsekkailuahan se on, mutta eilenkin oli kyllä niin levoton yö ennen kun vanhemmat tuli kotiin, Lucy saa hampaita niin se on tosi levoton, ja sit koirat oli jotenkin kanssa tosi rasittavia. Kukaan ei sillain oikeasti häiritse, mut koko ajan  joku ulvoo niin ei sitä saa nukuttua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti