"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


maanantai 19. marraskuuta 2012

Vapaapäivä

Ajattelin vetää tämän päivän ihan överiksi. Katsoa koko päivän yöpaidassa Täykkäreitä, hakea kaupasta suklaata ja viiniä, lojua vaan  enkä tee mitään muuta. Tiedän että illalla ajatus tulee olemaan tosi huono, sillä alan taas miettimään minne tuhlaan näitä vapaapäiviäni, mutta taas sit toisaalta saan pitää sen viikon lomani tässä pian, ja sitten pystyn taas matkustamaan, eikä rahojen säästäminenkään mitenkään huono juttu ole. Vähän stressaa se kevät ja kesä, että miten pärjää taloudellisesti, varsinkaan kun en varmaan saa töitä, mä en enää vaan pysty pyytämään vanhempia maksamaan mun juttuja, mä oon jo niin aikuinen, että rahan pyytäminen tuntuisi todella nololta. Iskä just tarjos että olis maksanu mun lentolippuja ym. kenkiä mutta kieltäydyin. Typerää ehkä, mutta olen kyllä ylpeä itsestäni, I can do it! Ehkä jätän sen suklaan ja viinin välistä. 

Ps. Mä haluan tietää mitä teen isona. Ja haluan lähteä Kitzbüheliin kattoon kavereita, totta itseasiassa varmaan voisinkin. Kaljaseuraa 2,5 h matkan päässä. Ja ärsyttää kun taas on niitä viikkoja kun ei pysty puhumaan yhtään poikaystävän kanssa, tässä kuussa varmaan jo toista kertaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti