"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


torstai 1. marraskuuta 2012

Näitä päiviä

Nukuin aamulla pommiin. Noilla vanhemmilla on ollut nyt pari päivää ihme rähinää, joka on ollut vähän hassua kun kaikki on ollut aika vaisuja. No tänään se sama jatkui, toi äiti on ollut tosi hiljanen, ja kun se on sanonut jotain, se on ollut sillain vähän äkänen, ja oon siks ollut pari päivää ihan p* jäykkänä, ja tuntuu, että oon tehnyt kaiken ihan väärin. Tai mua ärsyttää kyllä toi isä välillä, se vaan tulee valmiiseen ruokapöytään ja sit lähtee meneen. Tai toi äiti tekee tässä perheessä melkein kaiken. Toivottavasti tätä mun tekstiä ei voi saksantaa google translatella :> 

Ja koko päivän lapset on tapellu, 8v oli kotona, 1,5v itkenyt ja pisteenä i:n päälle tuli tälläinen mielenkiintoinen tilanne: Mä silitin keittiössä vaatteita, äiti laitto ruokaa, 8v tanssi ja laulo yhen dvd:n tahdissa. Kyseinen dvd tekee mut hulluks, se sisältää sellasia idiootteja saksankielisiä lastenlauluja, missä sellanen keski-ikänen mies yrittää olla hauska. 1,5v leikki oven edessä, ja isä päättää mennä röökille pihalle, missä on myös perheen tanskandoggi. No, isä myös päästää tanskandogin vapaaks, ja sehän ryntää ihan täysiä sisälle ja kaataa 1,5v:n oikein kunnolla, ja kun nyt ei puhuta mistään pienestä koirasta, ja tilanne oli tosi vaarallinen. No onneks mitään pahempaa ei käynyt. Äiti tietysti räjähti ihan täysin, mä olisin lukinnu sen miehen sinne pihalle ja jättäny sinne vähäks aikaa. Mutta siis tällästä, onneks sentään lounas oli ihan sairaan hyvää, äiti teki wieninleikkeitä ihan ite, siis oli ihan mielettömän hyvää. Mutta ihan sairaan rasvasta. Ja onneks tän perheen vanhin poika on kotona, se on niin välitön ja ystävällinen, et se tällähetkellä on ainut, joka jaksaa olla ilonen.. Mä oon ollu vaan hiljaa ja silittäny tänäänkin 3h. Meditointisilityksen takia oon nyt ihan hyvällä tuulella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti