"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


torstai 1. marraskuuta 2012

ABC!

Inspiraationi olen saanut tähän erinäisten poliitikkojen sivuilta, joita vapaa-aikanani aina välillä luen. Ja sitäpaitsi ajattelin, että kaikki tätäkin blogia lukevat eivät minua tunne välttämättä, niin tämän jälkeen tuntevat ehkä vähän enemmän. Eli Alexander Stubb kutsuu näitä lifestyle-aakkosiksi, minä en koska lifestyle on sanana hieman tacky. Eli siis olen keksinyt jokaiselle aakkosten kirjaimelle sanan, joka kuvaa minua jollain tavalla. 

Al Gore. Ehkä suurin esikuva. Mielettömän viisas, todella saman arvomaailman omaava poliitikko, ympäristönsuojelun puolestapuhuja.

Barack Obama. Ehkä tätä ei tarvitse edellisen jälkeen perustella. 

Chili! En pidä liian tulisesta ruoasta, mutta rakastan laittaa aina vähän chiliä joka ruokaan. Ja tuoreena aina parempaa!

David Gandy. Ehkä maailman kuumottavin mies. 

Eläintensuojelu. Yksi niistä tuhannesta asiasta, jossa maailman ja ihmisten pitäisi muuttua. 

Feminiinisyys. Mun mielestä on mahtava olla nainen ja olen ylpeä siitä!

Geologia kiinnostaa mua ihan mielettömästi, varsinkin vulkanologia. 

Hevoset. Ei tarvitse enempää selityksiä. 

Ilmastonmuutos. Asia, jolle on tehtävä jotain.

Joulu. Lempijuhla! Rakastan joulua, sen valmistelua, lahjoja, ruokaa ah!

Kriminologia. Yksi oudoista kiinnostuksenkohteistani.

Leffat. Little Miss Sunshine, Dancer in the Dark... mulla on tuhansia lempielokuvia!

Matkailu. Mitä oudompi paikka, sitä parempi. Iskän kanssa on parasta matkustaa, se on hullujen kohteiden kuningasopas. 

Nepal. Maa, jonne aion vielä matkustaa. 

Oksettaa. Mulla on ehkä maailman tehokkain oksennusrefleksi, ei katso aikaa tai paikkaa, tai oksennuksen kohdetta. 

Poikaystävä. Tärkeintä ja rakkainta elämässä tällä hetkellä. 

Queen. Yksi uskomattomampia yhtyeitä ikinä. 

Rakkaus (mietin tähän myös raippaa)  

Siviilioikeus. Pääaineeni armain. 

Toiminta. Vihaan asioita, jotka ei tapahdu. Yleensä en mitään tee, mutta toisaalta nautin tehdyistä hommista.

Unelmat

Veneet. Erityisesti purjeveneet, mieluiten merellä. 

Winter. Sekä vuodenaikana, että ruotsalaisen dekkarisarjan päähenkilönä.

Xoxoxoxoxo gossip girl!! Vähän huijasin, mutta kyse on maailman mehevimmästä sarjasta.

Ystävät keep me going 

Zoo. Eläintarhat on kivoja paikkoja, tosin välillä hieman ristiriitaisia. 

Åbo! Tuleva kotikaupunki ainakin toivottavasti. Tai ainakin puoliksi.

Äiti. Parasta ja toisaalta rasittavinta maan päällä. 

Öljy. Aine, joka tekee maailman ja ihmiset hulluiksi. Ärsyttää. 

Mielikuvitukseni hieman loppui kesken. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti