"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Sunnuntaiaamut

Voi ihanaa! Heräsin ilman kelloa klo 9.30, ja tajusin että kelloja pitää vielä kääntää. Eli siis olin jo ennen yhdeksää liikkellä, mikää on mulle tosi outo. Mutta oli ihan mahtavaa, aamulenkki koirien kanssa lumisateessa, koirat oli ihan mielissään lumesta, labbis oikein kieriskeli ja meni kyljelteen rinteitä alas! Sitten imuroin KOKO talon vaikka mulle kuuluis vaan yläkerran siivous, ja siivosin keittiönkin. Nyt kello ei ole edes 12, ja oon tehnyt kaiken, ja nyt on tylsää. Sunnuntait on Keski-ja Etelä-Euroopassa tosi hitaita, kaikki paikat on kiinni. Mutta olen kyllä hyvin ylpeä, että olen ajoissa hereillä reippaana. Ja lumen kunniaksi ajattelin tehdä perunamuusia ruoaksi! Että tällästä. 

Näkymä keittiön ikkunasta aamulla! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti