"Tuntuu surulliselta kun metsä on äänetön ja auringonpaiste harmaa "

~ Nuuskamuikkunen


perjantai 26. lokakuuta 2012

It's Friday!


Joo ei kyllä mulle, tai on ihan viikonpäivät sekasin täällä. Perhe lähti viikonloppulomalle ennen turistikautta, ja mä jäin tänne elukoiden kanssa. Mun mielestä ihan hyvä diili, nää on kuitenkin mulle ns. työpäiviä.  Oon nyt ollut yksin 3 minuuttia ja juuri kaatui ensimmäiset kukkaruukut. Blue ryntäs pihalla ollessaan kissan perään ja se on niin typerä ja iso eläin, niin se ei tajua että pitäisi olla hieman varovaisempi, varsinkin kun on hihnassa kiinni. Samalla kaatui myös puutarhapöytä ja kaksi tuolia. Toinen koira vaan päätti rynnätä mahdollisimman nopeasti piiloon, ettei varmasti saisi vahingossa haukkuja. Perheen kissa on myös tuonut partnerinsa viikonloppukylään, kun mama ja papa ei nää. Eli siis täällä elelen nyt sunnuntai-iltaan asti pienen eläinperheeni kanssa, ja toivon, ettei lauma enää paljoa lisääntyisi. Ja koska ajattelin pitää tänään ranskisbileet itteni kanssa, ja Rebecca Black ei innosta, eikä perjantai, niin..  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti